lørdag den 16. november 2013

Fødselsdag

Fredag den 25. oktober havde jeg fødselsdag. Dagen startede ud med at Anne kom ind og vækkede mig og sagde tillykke, men ingen opvæknings morgensang, som i Danmark. Jeg stod op, tog tøj på og spiste morgenmad. Hvor jeg åbnede en af mine gaver. Et par hummel shorts fra min mor, far og lillebror. Fortsatte med at gøre mig klar indtil min telefon ringede og der stod "My daddy" ringer. Tog den og fik fødseldags sang fra min dejlige familie!! Hvilket var rigtigt dejligt. Havde slet ikke forventet at de ville ringe, så det var en dejlig overraskelse. Jeg tog i skole og rigtig mange ønskede mig tillykke med fødselsdagen, hvis en person sagde tillykke til mig begyndte alle at råbe det. I første time har vi morgen nyheder over højtalerne i de første 5 minuter. Mr. Powell (min engelsk lærer) laver morgen nyhederne om fredagen. De siger blandt andet hvem der har fødselsdag og han sagde alle de andres fødselsdage først hvorefter han sagde "And the main one, happy birthday Trine Graakjær." Det lyder bare så sjovt når folk PRØVER at sige mit efternavn, for det er helt galt. Der var også en dag hvor Eleanor og jeg blev kaldt på kontoret for at hente nogle ting, og hun sagde Eleanors navn først hvorefter hun prøvede at sige mit fornavn, hvilket ikke lykkedes, så begyndte hun at sige første stavelse af mit efternavn og begyndte derefter at grine og sagde Piccirillo i stedet! Hahah. Så efter Mr. Powell havde sagt mit navn begyndte jeg at grine, og fordi jeg er i omklædningsrummet kan jeg i forvejen ikke hører det så godt så jeg hørte ikke den sidste del han sagde men mine venner fortalte mig at han sagde "Just shake your head if i just killed your name!" Folk spurgte hele dagen hvad jeg skulle lave efter skole, og da jeg svare lave mad og være hjemme, syntes de det var for dårligt at jeg selv skulle lave mad og ikke lave noget ellers. Jeg havde selv foreslået at lave mad, da jeg gerne ville have noget andet end kun pasta eller en suppe eller morgenmad. Jeg lavede en pirog med skinke, ost, spaghetti og pizzasovs. Min familie kunne lide den, og det smagte GOOOODT. Efter skole tog vi ud og handle ind til piroggen og tog derefter hjem. da vi kom hjem pakkede jeg mine gaver op, tusind tak til alle jer fra Danmark der sendte en pakke over til mig, det betyder rigtigt meget! Jeg fik nogle rigtig gode gaver og er rigtigt glad for dem allesammen, Af min værtsfamilie fik jeg en scrapbog så jeg kan nu begynde at lave en. Efter jeg åbnede gaver hjalp Eleanor mig med at lave mad, efter vi spiste så vi bare tv også var den dag ellers ovre.

Søndag holdte jeg fødselsdagsfest for nogle af mine venner. Jeg havde inviteret dem til klokken 14-18.00. Så efter jeg var stået op og var klar, gik jeg udenfor og pyntede op med lanterner og danske flag(som jeg fik med posten). Da mine venner kom stod vi og snakkede lidt og begyndte derefter at spille volleyball i en cirkel. Mine værtsforældre kom derefter ud med hotdogs og chips som vi spiste. Efter det var det begyndt at blæse rigtigt meget så vi tog tingene indenor og så Pitch perfect, elsker den film. Da vi var halvvejs i filmen gik vi ud i køkkenet, spiste kage og jeg åbnede gaver. Af dem fik jeg en scrapbog, et par øreringe, en halskæde, to neglelakker og penge. Efter kagen var Sam nød til at tage hjem, så vi sagde farvel til hende. Vi så derefter filmen færdig. Efter filmen gik vi udenfor igen for at gå over til den halv nedbrændte lade og vi gik på togsporet. Det sidste tog var kørt for den dag, til dem som er nervøse over det. Vi nåede over til laden da Anne kaldte på os for de andre blev nemlig hentet. Sagde farvel til dem og de tog hjem.

Havde en rigtigt god fødselsdags weekend, men den var meget anderledes end i Danmark!


Nicolas(Tyskland), mig, Sumire(Japan, i blå trøje), Franziska(Tyskland) og Eleanor

Solnedgang 

Lanterner

Danske flag

Endelig færdig med at dekorer

Nicolas, Ashley, Sam, Franziska, Eleanor og Sumire

KAAAAAAGEEEEE, den var vildt god!!!!

Den meget spændende kage udskæring

Mit stykke

Efter alle var taget hjem, tog Eleanor og jeg glow stick´esne. Vi klippede toppen af og svingede den rundt på vores værelser, så det lignede stjerner, dette er loftet på mit værelse efter vi gjorde det.

Alle smykkerne var allerede på!!
Stolt dansker

GAAAAAVEEEEEER!!!
Alle mine gaver før jeg pakkede dem op 

Aftensmad, mmmmnhhhh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar