lørdag den 2. november 2013

Halloween

I torsdags var det jo halloween! Vi har hele ugen haft dress-up dage, i torsdags var det så zombie-dag, vi blev kørt over til Sam, så vi var der ved syvtiden. Så de tog zombie makeup på, imens jeg tog min normale makeup på, vi havde ikke tid til at dekorerer mit ansigt også.  


Jeg var ude og trick-or-treating sammen med Eleanor, Sumire, Sam, Anthony gange 2, Jordan, Joey, Rick, Maddie og nogle andre. Jeg havde ikke fået købt et kostume og havde ikke rigtigt noget jeg kunne bruge, så jeg klædte mig i helt sort og var en tyv.. 
Sumire, Sam og jeg brød dog hurtigt væk fra dem, fordi vi løb rundt og zigzaggede i mellem husene(vi var mere spændte end børnene var!) + de andre var alle kærestepar, gik meget langsomt og gad ikke rigtigt og rasle. Så vi løb rundt for os selv og fik samlet en MASSE slik. Havde den sjoveste aften. Mange af de voksne der delte slik ud var også i kostumer, der var blandt andet en pirat julemand som sad udenfor sit flot dekoreret hus og skræmte børnene væk efter de havde fået deres slik. Der var også et par ægtefælder der stod udenfor i sumombryder kostumer fyldt med luft, så kostumerne hoppede op og ned ved den mindste bevægelse, da vi gik fra dem sagde manden "Og nu skal i ikke spørge mig hvordan man twerker(En amerikansk dans hvor man virkeligt ryster røv)". Mange huse var også pyntet rigtigt flot op, fik desværre kun et billede af et af dem, med græskar, lys og alt hvad der hører til. Alt i alt den halloween jeg har set frem til i laaaang tid. Halloween er en af de ting man SKAL opleve hvis man er udvekslingsstudent syntes jeg. Det er så stort og fedt herovre i forhold til i Danmark hvor det ikke er så stort endnu men bliver større og større.
Eleanor og jeg før skole

Efter trick-or-treating, da vi ventede på at blive hentet. Havde ikke spist noget slik lige der, men er hyper alligevel..

Intenst blik før trick-or-treating

All black
Piraten og tyven
Pirat julemanden
Et hus der var dekoreret helt vildt!
Vi holder lige en pause og fandt vores gruppe igen 
Sam, Maddie, Mig, Sumire og Eleanor
Zombie, zombie, tyv, super woman og pirat
Sliiiik og det jeg kender af det er godt slik!!!
På gulvet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar