mandag den 19. august 2013

The first time here in California!

Jeg har oplevet en masse siden jeg er ankommet til familien. 

  • Jeg har været i Turlock, hvor vi købte nogle ting til huset, blandt andet en kommode til mig som er det eneste opbevaring jeg har til mine ting. De andre ting på mit værelse er fyldte med ting. 
  • Jeg har været med i et play(skuespil/musical). Det var Alice in wonderland og jeg var frø. Eleanor(værtssøster) var Alice(medium). Det var rigtig sjovt at være med i og jeg mødte nogle fra skolen, de syntes jeg var god, og jeg fik blomster af Anne og Paul efter den sidste forestilling. 
  • Jeg har plukket blommer og lavet blommegele og havde en dejlig snak med Anne imens vi lavede det. 
  • Jeg har været på et farmers market med Anne og Eleanor, vi skulle op allerede klokken 05.30. Det var egentligt ikke så spændende, Eleanor og jeg sad i bilen og øvede vores replikker til Alice in Wonderland, imens Anne solgte olivenolien. 
  • Jeg har mødt min families bedste venner, og badet i deres pool. De har en datter der hedder Molly som er rigtig sød, hun går også på samme skole som mig. Den dag mødte jeg også en pige der hedder kayzé(ved ikke rigtigt hvordan man staver hendes navn), hun er rigtig sød, og går også til volleyball, hun er dog på varsity, som er førsteholdet
  • Jeg har været på en vildt awesome restaurent, der var dekoreret med pengesedler der var skrevet på. Der var en hvor der stod call me og et telefon nummer, så vi ringede da lige ham op. Da han tog telefonen sagde Eleanor "I like you voice" med dyb stemme og lagde på, virkeligt komisk!
  • Jeg har været ude og shoppe, fik købt volleyball sko, knæbeskyttere og et par sko. Vi var inde i Eleanors ynglings butikker, det er ikke rigtig min stil, hun er meget til band t-shirts. 
  • Jeg har plukket æbler og lavet æbletærte med dem. Mmmhhhnhn!!!
Eleanor der straks gav mig et kram da jeg kom ind i lufthavnen
Eleanor, Paul og jeg da jeg ankom i lufthavnen
En is i bæger med 2 kugler!!!
Alice(m) og Frog i play
Aldrig har jeg været mere attraktiv!!
Manuskript. Jeg havde 13 replikker!
Fik blomster af Anne og Paul efter forestillingen
Eleanor og jeg var oppe på taget af huset en dag
Udsigten fra taget
Solnedgang
Jeg flettede Eleanors hår
Plukkede æbler i forhaven
Plukkede æbler i forhaven
Tænksom Trine, med solnedgang i baggrunden
Æbletærte med æbler fra æbletræet
Awesome restaurant
Vi ringede til dette nummer

Der var pengesedler over det hele
                                            xxTrinexx 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar