onsdag den 21. august 2013

Monterey!

Vi var lørdag d. 18/8-13 i Monterey. En by ud til kysten af Californien. Vi var på akvarium og spillede volleyball på stranden. Anne kender en der frivilligt arbejder på akvariet, Di Ann, så vi kom gratis ind og hun viste os rundt. Di Ann var en rigtig god guide, vi så hele akvariet og hun havde masser at fortælle om alle fiskene. Efter noget tid gik vi ud for at finde noget at spise. Vi fandt et vildt godt burger sted. Jeg fik en sandwich og milkshake. Vi bestilte til deling en milkshake med chokolade, oreo og andre chokolade ting.. BEST THING EVER!! Den smagte såååååå godt! Da vi næsten var færdig med at spise begyndte tjenerne at danse. Der var en af dem der gav den rigtig gas, og bare rockede derud af. Eleanor og jeg havde på vej hen til spise stedet set en fotobooth, så den skulle vi da lige ind i på vej tilbage til akvariet, nogle ret så komiske billeder hvis du spørger mig. Vi kom tilbage til akvariet og hun viste os det sidste af akvariet. Klokken var nok omkring 16.00 da vi kom ud. Vi gik lidt rundt i byen, inden vi tog ned på stranden, og spillede volleyball i en times tid inden vi tog hjem. Eleanor og jeg gik ud som lys da vi begyndte turen hjem.
Det var en rigtig hyggelig tur og jeg fik set en anden side af Californien, som var koldere(omkring 20 grader og overskyet) og tåget.


Familiefoto
Brandmand
Vandmænd
Kigger efter vilde oddere
Mini søheste
Mig, "en fødende søhest" og Eleanor


"SPLASH ZONEN"
Eleanor, Anne, mig, random dude og Paul


Gaden hvor akvariet var på
Monterey + tåge

Flot bygning
VILDT god milkshake!!

MAAAD
Tjenerne begyndte at danse midt i restauranten
Pingviner og to tosser i bur

DORRYYY
Falder ind til fiskene
Rørebasinet
Eleanor og jeg inde i "SPLASH ZONEN" hvor man ikke blev våd, siden man var inde i en kuppel
Anne, Paul, Eleanor og jeg foran "SPLASH ZONEN"
Ser video
Paul, Eleanor, mig og Anne foran akvariet 
Paul, Eleanor og jeg
                                             xxTrinexx 

1 kommentar:

  1. Det ser ud til at være et godt sted, og have været en god tur! Det ligner en rigtig 'diner' I spiste i - og så milkshake og sandwich - uhm ;o) God post og sjove billeder - især de to tosser i bur ;o)

    SvarSlet