onsdag den 7. august 2013

Bryant Camp!

Nu har jeg været her i USA i noget tid og er kommet over til min værtsfamile, så jeg tænkte jeg ville skrive lidt om campen.

Vi var i lufthavnen i Boston ved 19.00 tiden og selvfølgelig skulle jeg lige miste min kuffert, som jeg så fik fredag i stedet for. Hold nu op hvor er der træls ikke at have nogen ting overhovedet! Nå jeg ankom på Bryant camp klokken 22.00 d. 24/7. Hvilket svare til at klokken var 5.00 om morgen der hjemme, så jeg var meget træt. Jeg fik min værelses nøgle, mødte min rommie, som er en nordmand der hedder Julia hun er fin nok men vi snakkede ikke så meget sammen, og gik i seng. Vi har et curfew der hedder at vi skal være på vores værelser klokken 23.00, så det er der vi som regel går i seng.

På vej til Kastrup lufthavn
I lufthavnen
Raxchana og jeg på Island
Line og jeg i flyet til Boston

Karaoke Night
Torsdag aften havde vi karaoke night, man kunne selv skrive sig på for at komme op og synge. Der var mange oppe og synge både gode og dårlige. Der var nogen fra Korea som gik op og sang "Gangnam Style" hvilket var mega fedt, fordi de rent faktisk kan teksten. Der var mange fra Danmark der var oppe og synge "Barbie Girl". Hvilket var så sejt! Jeg optog dem begge så videoer nedenunder. Man kunne også få Ben&Jerrys is, men der var hele tiden såååååå lang kø så det orkede jeg ikke lige.

Karaoke Night
Jens
Raxchana
Simone, Cecilie, Kasper, Phillip og Frederik

Providence Mall
Lørdag aften var vi i Providence mall. Vi kørte i de gule skolebusser. Det var virkeligt fedt, med undtagelse af benpladsen. Man skal ikke være meget højere end mig, for jeg sad med benene mod det næste sæde. Vi kom omkring 7 tiden, så vi spist aftensmad der. Vi spiste på Tacobell, og hvor var det bare klamt. VÆRSTE AFTENSAD NOGENSINDE!! Efter atensmaden gik vi rundt og kiggede på butikker, og er du sindsyg hvor var det stort. En af vores lærer havde sagt at det var et lille mall vi skulle hen til, men det var gigantisk. Vi nåede ikke engang at se det hele fordi vi havde kun to timer der i alt.

Vi kørte i 10 gule skolebusser
Gruppebillede i vans (Fra venstre: Simone, Raxchana, Kasper, mig og Jens)
Gruppebillede i vans (Fra venstre: Simone, Raxchana, Kasper, mig og Jens)
Gruppebillede i vans (Fra venstre: Simone, Raxchana, Kasper, mig og Jens)

Boston
Vi skulle med bussen omkring klokken 08.00 og var der ved ti tiden. Vi havde hele dagen i Boston. vi tog på en Duck Tour Bus, hvilket egentligt kun var sjovt fordi man havde sine venner med sig. Vi sad bagerst, så når hende guiden sagde noget om tingene kunne vi ikke se det og vidste ikke hvordan det så ud, for vi havde ikke ligefrem gjort vores research om Boston, så vi sad bare og kiggede rundt uden at ane hvad vi så. I en Duck Tour Bus er du 45 minutter på jorden og 45 minutter i vandet. Det gik virkeligt langsomt da vi kom i vandet, må indrømme jeg havde regnet med at det ville gå hurtigere end sneglefart... Vi spiste frokost i little italy, hvilket var lækkert! Derefter gik vi rundt og shoppede lidt og tog billeder i en photobooth. Det var en rigtig hyggelig dag!
Raxchana og jeg
Raxchana, Kasper og jeg i Duck Tour bussen
Raxchana, Kasper og jeg i Duck Tour bussen
Emil, Raxchana, Jens, Line, Simone og jeg i hm
Boston Skyline
Hvor skal vi lige hen??
Simone, Cecilie, Kasper, Raxchana, Line og jeg
New port
Vi skulle med bussen 9.30 og var der ved 11.00 tiden. Vi tog på stranden, men for vild på vej derhen så det tog lidt ekstra tid at komme hen til stranden. Nogle af husene på vej ned til stranden lignede noget fra Harry Potter, virkeligt flot! Vandet på stranden var ikke det fedeste, det lignede der havde været blodbad, så jeg nøjes med at gå i kanten. Vi chillede på stranden hele dagen, så det var meget afslappende!

Raxchana og Line
Jens og Raxchana
Kasper, Cecilie og jeg
Skønne Cecilie
United Skates Of America
United Skates of America er en kæmpe hal med rollerskating, lasertag, spillemaskiner og mad. Her prøvede jeg for første gang at stå på rulleskøjter med to hjul på den ene side og to hjul på den anden side, det var lidt svært i starten men det blev nemmere og nemmere. Jeg kørte med Cecilie, som aldrig har stået på rulleskøjter før, så vi var hånd i hånd på banen. Det var virkeligt sjovt, for man kunne mærke at vi begge blev bedre og bedre, og jeg kunne mærke at jeg slæbte Cecilie mindre og mindre bag mig. Haha

Cecilie og jeg
Cecilie og Frederik
Det var underligt at sige farvel til alle mine nye venner. Jeg følte mig helt tom indeni efter at vi blev mindre og mindre. Jeg skulle først med bussen til lufthavnen klokken 5.00 så jeg var næsten med den sidste bus. Den nat fik jeg ikke sovet før i bussen på vej til lufthavnen, så jeg var meget træt.

Alt i alt var det en rigtig god camp, som kun blev bedre og bedre for hver dag der gik i starten tænkte jeg lidt hvad har jeg roddet mig ud i, men det var en fantastisk oplevelse jeg aldrig vil glemme, så tusind tak mor og far, jeg elsker jer!!

Simone, Raxchana, Kasper, Cecilie, Frederik og jeg
Cecilie og jeg i cafeteriet
Raxchana og jeg til volleyball finalen
Simone, Kasper, Cecilie og jeg efter talentshowet
Washington South
Maggie i vores klasseværelse
LINEEE
Campus
Campus
Mit meget kolde værelse!

                                          xxTrinexx 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar