lørdag den 30. november 2013

Thanksgiving 28/11-13

Torsdag d 28. november var det thanksgiving. Da jeg vågnede og gik ud kunne jeg allerede dufte maden, så de var tidligt i gang med at lave mad. Jeg tog tøj på og Anne og jeg begyndte at lave græskar-tærten. Efter det gjorde jeg mig klar sammen med Eleanor. Hun krøllede mit hår med hendes glattejer, hvilken hun er vildt god til! Derefter gik vi udenfor og tog nogle billeder, Anne kaldte os ind og vi dækkede på bordet og jeg hjalp med kartoffelmosen. Da maden var færdig, hvilket var ved fire tiden, spiste vi. Det smagte rigtigt godt. Vi fik kalkun, stuffing, asparagus, brød, en anden grønsag, gravy, kartoffelmos og græskar-tærte. Efter vi havde spist alt andet end desserten, rydtede vi af bordet og så nogle youtube video med Simon Talbot og en der kan tale uden at bevæge munden, med dukker. Derefter spiste vi dessert foran fjernsynet... Lidt nedern at Anne og Paul bare satte sig derind, men sådan er det hver dag. Græskartærten var ikke så god som jeg havde håbet på. Jeg smagte græskartærte da jeg var med de andre udvekslings studenter på pumin patch, og den var rigtigt god, så var skuffet over den.. Vi sluttede dagen foran fjernsynet hvor vi så nogle film. En rigtig hyggelig dag, som gik rigtigt hurtigt.

Angus

Græskartærte










Jasper

Hjælper med maden

Posere med kalkunen som var kæmpe!!!

Kartoffelmos



MAAAADDD

Der bliver serveret

Min tallerken

Græskartærte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar