mandag den 30. september 2013

Billeder siden sidst

Spaghetti squash
Anne, Annes ex-stedmor og Paul(en af deres venner)
Annes ex-stedmors hund
Månen
Omklædningsrummet på skolen
Jeg lavede den første blokering i volleyball
I art, GO WARRIORS!!
Skole ID + skolefoto
Volleyball kamp imod Merced high school

Mayella der server
Eleanor og jeg i vores volleyball trøjer
Football kamp
Football kamp
Eleanor og jeg til football kampen
Bjergene til football kampen

Volleyball tunering. Vi vandt vores gruppe og gik videre men tabte den kamp.
Bagerst: Sumire, Byanna, Sam, Eleanor, Mayella, Addi(hængende), Ashley, Jenny og Valerie
Forrest: Toni og jeg
Volleyball turnering
Jeg er nummer 12
Jeg modtager bolden
Jeg flettede Ashleys hår i frokost pausen en dag
Sumire og jeg
Ashley og jeg
Eller
Min twin og jeg, folk spørger hele tiden om vi er tvillinger eller søskende
Addi flettede mit hår for en volleyball kamp
Art project
Idrætstøj
Arther og jeg på vej til Piano
Mig, Valerie og Sumire
Anna og jeg i kantinen
Gymnastiksalen klar til volleyball kamp
Cynthia og Yaya efter idræt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar